رانیکا دنیایی زیبا با طرح های خلاقانه

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 18
  • بازدید کل : 51291

آموزش برگرداندن لبه‌های عکس مثل لبه‌های کاغذ در کورل دراو (CorelDraw)


آموزش برگرداندن لبه‌های عکس مثل لبه‌های کاغذ در کورل دراو (CorelDraw)

خیلی از اوقات این افکت را در طرح‌های مختلف می‌بینید:

 

منظورم حالت برگردان شدن یا در اصطلاح Curl شدن صفحه است. افکت جالبی است، به خصوص در تبلیغات‌های اینترنتی خیلی کاربرد دارد.

برای ایجاد این افکت علاوه بر اینکه در فتوشاپ پلاگ‌این‌های ویژه‌ای وجود دارد، اما من معتقدم بهترین راه، مراجعه به CorelDraw است. 

مراحل کار در این نرم افزار قدرتمند، بسیار ساده است:

- عکس خود را از منوی File و انتخاب گزینه Import، وارد کورل دراو کنید:

- عکس را با ابزار Pick Tool (اولین ابزار) انتخاب کنید و از منوی Bitmaps در زیر منوی 3D Effects افکت Page Curl را انتخاب کنید:

- تنظیمات این افکت باز خواهد شد:

به نظرم این پنجره نیازی به توضیح ندارد. تنظیمات را تغییر دهید و روی Preview کلیک کنید تا نتیجه را ببینید. مثلاً در بخش اول تعیین کنید که کدام گوشه عکس ورق بخورد. رنگ انعکاس و بک‌گراند چه باشد، فاصله بالا تا پایین و بالا تا چپ افکت چقدر باشد و غیره...

- اگر تنظیم دلخواه را گیر آوردید، OK کنید. همین!

 

نکته جانبی:

- اگر خواستید در بین بک‌گراند و عکس، چیزی بنویسید (مثل تصویر اول این آموزش)، اولاً بهتر است رنگ بک‌گراند را سفید بگیرید. سپس متن را بنویسید و در لایه زیرین این عکس قرار دهید (فلش‌های سمت راست تصویر زیر را ببینید). حالا ابزار Transparency را مطابق تصویر، انتخاب کنید و دستتان را از نقطه 1 به سمت نقطه 2 بکشید تا گوشه تصویر شفاف شود و لایه متن از زیر عکس دیده شود.

موفق باشید؛

منبع:www.aftab.cc

  انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 272

برچسب های مهم

تهران

توجه: چنانچه هرگونه مشکلی در دانلود فایلهای خریداری شده و یا هرگونه سوالی داشتید لطفا از طریق ایمیل اعلام شده ارتباط برقرار نمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما