رانیکا دنیایی زیبا با طرح های خلاقانه

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 17
  • بازدید کل : 50205

قالبهای آماده تراکت تبلیغاتی حرفه ای پارت2 (منوی رستوران)


قالبهای آماده تراکت تبلیغاتی حرفه ای پارت2 (منوی رستوران)

تراکت: تراکت یکی از ساده ترین و در عین حال گسترده ترین نوع تبلیغات چاپی در فضاهای عمومی می باشد. اگر قصد تبلیغ و اطلاع رسانی بصورت مستقیم در سطح عمومی را دارید، استفاده از تراکت های شکیل و رنگی مناسب ترین روش می باشد زیرا هم هزینه آن نسبت به دیگر تبلیغات چاپی مناسب تر بوده و هم به مستقیم ترین روش اطلاع رسانی انجام می شود. تراکت در سایز های متفاوت و جنس های مختلف طراحی و چاپ می شود که بسته به سطح تبلیغات، بودجه و میزان مطلب میتوان انتخاب کرد.

 

گرافیک کامپیوتری یکی از ابزارهای اصلی برای معرفی هـر محصـول یا خـدمت به مشتـریان اسـت . تـلفیـق هـنر و تکنیک در ارائـه محصـول باعث جـذب بیشتر مشتریان و موفقیت روزافزون می شود.اگر شما هم میخواهید محصول یـا خدمتـی را بـه دیـگران مـعرفـی کنید از قـدرت گرافیک کامپیوتری غافل نشوید! رانیکا با رعایت تمامی موارد و با توجه به نوع فعالیت مشتری بهترین تراکت ها را طراحی و چاپ مینماید.

تراکت تبلیغاتی معمولا برگه‌ای چاپی و تا نشده است که برای جلب توجه مردم به رویدادی خاص، خدمات، ایده یا محصول به کار گرفته می‌شود. تراکت تبلیغاتی معمولا پیام خیلی ساده‌ای در خود دارد که به راحتی منتقل می‌شود. تراکت معمولا بر روی کاغذی به اندازه‌ی ۸.۵ در ۱۱ اینچ چاپ می‌شود تا هزینه‌ی چاپ آن کاهش پیدا کند. البته، تراکت تبلیغاتی اندازه‌ی ثابتی ندارد و می‌تواند در هر اندازه‌ای انتشار یابد. معمولا فقط یک طرف برگه‌ی تراکت تبلیغاتی چاپ می‌شود، با این حال، قانون خاصی وجود ندارد که چاپ هر دو طرف تراکت را منع کند.

 


معمولا تراکت‌ها به صورت دست‌به‌دست، در مکان‌هایی که رفت‌و‌آمد زیاد است یا مردم به دلیل خاصی گرد هم آمده‌اند مانند نمایشگاه‌ها یا مراسم مردمی پخش می‌شود. همچنین تراکت تبلیغاتی می‌تواند تا شده و به صورت نامه‌ای مستقل درآید، یا اینکه در پاکت نامه قرار بگیرد. تراکت تبلیغاتی می‌تواند با هر رنگی چاپ شود، با این حال، رنگی بودن تمام صفحه بیشتر توصیه می‌شود زیرا می‌تواند هدف اصلی تراکت تبلیغاتی که جلب توجه مردم است را برآورده کند.

 

food

 

استفاده از تراکت تبلیغاتی مانند کارت‌پستال یا پوسترهای کوچک، روشی کم هزینه برای بازاریابی، تبلیغات یا برقراری ارتباط با عموم مردم است. تراکت‌های تبلیغاتی دارای سایزهای متفاوتی هستند. بعضی از آنها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • A4 (تقریبا اندازه‌ی سربرگ)
  • A5 (تقریبا نصف اندازه‌ی سربرگ)
  • DL (اندازه‌ی کارت تبریک)
  • A6 (اندازه‌ی کارت‌پستال)

پارت اول این مجموعه شامل سه فایل از زیباترین نمونه های تراکت رستوران در رنگهای متنوع است با فرمت psd و کاملا لایه باز که میتوانید به راحتی آن را ویرایش کرده و برای مشاغل مختلف مورد استفاده قرار بدهید .

 

 


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1291

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران

توجه: چنانچه هرگونه مشکلی در دانلود فایلهای خریداری شده و یا هرگونه سوالی داشتید لطفا از طریق ایمیل اعلام شده ارتباط برقرار نمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما