رانیکا دنیایی زیبا با طرح های خلاقانه

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 18
  • بازدید کل : 51297

آموزش تغییر رمز وردپرس از طریق دیتا بیس


آموزش تغییر رمز وردپرس از طریق دیتا بیس

همون طور که می دونید زمانی که رمز عبور رو فراموش می کنید می تونید در بخش ورود به مدیریت روی گزینه ی فراموشی رمز کلیک کنید و رمز رو بازیابی کنید.آموزش تغییر رمز وردپرس
گاهی وقت ها شناسه یا همون نام کاربری رو فراموش می کنید البته خیلی کم پیش میاد و فرض در اینجا مثلا نام کاربری و رمز را چندین بار تغییر دادید و به همین خاطر رمز با نام کاربری رو به یاد نمیارید و یا به هر دلیل دیگه...
وردپرس اطلاعات رو در پایگاه داده ی mysql ذخیره می کنه که هنگام راه اندازی وردپرس باید یک دیتابیس ایجاد کنید و اطلاعات رو به وردپرس معرفی کنید.


خوب برای تغییر رمز یا نام کاربری وارد هاست بشید در قسمت مربوط به database وارد بخش phpmyadmin بشید و رو نام دیتابیسی که برای وردپرس هنگام راه اندازی تعریف کرید کلیک کنید در تصویر زیر به بخش های مختلف اشاره شده

در ستون سمت راست روی wp_user کلیک کنید تا تمامی کاربرانی که در وردپرس ثبت شده رو نمایش بده در اینجا فقط یکی وجود داره به شناسه , پسوورد و آدرس ایمیل با فلش ( پیکان ) اشاره شده در سمت چپ نام کاربری گزینه ای به نام Edit وجود داره که برای تغییر رمز عبور و نام کاربری باید روی ان کلیک کنید بعد از کلیک صفحه ای شبیه به تصویر زیر میاد در تصویر زیر صفحه ای که ظاهر میشه رو به دو قسمت تقسیم کردم.

wp1

در تصویر بالا قسمت بالای تصویر رو شبیه به تصویر پایین ویرایش کنید بخش پسورد قسمتی که نوشته شده new password پسوورد جدید وارد کنید و کادر بازشوی قبلش رو روی MD5 بزارید بعد از اعمال تغییرات در پایین صفحه روی go کلیک کنید.


اگر جایی از این اموزش مشکل داشتید کافیه مشکلتون رو در نظرات همین پست مطرح کنید خیلی زود پاسخ شما به صورت شفاف داده می شه.

 

منبع:http://learning.asarayan.com

  انتشار : ۲ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 153

برچسب های مهم

تهران

توجه: چنانچه هرگونه مشکلی در دانلود فایلهای خریداری شده و یا هرگونه سوالی داشتید لطفا از طریق ایمیل اعلام شده ارتباط برقرار نمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما