رانیکا دنیایی زیبا با طرح های خلاقانه

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 15
  • بازدید کل : 50229

قالبهای آماده -بنر تبلیغاتی اینستاگرام پارت6


قالبهای آماده -بنر تبلیغاتی اینستاگرام پارت6

سلام دوستان عزیز ،با توجه به اینکه این نوع بنرهای تبلیغاتی مورد استقبال بسیاری از دوستان قرار گرفته است سعی بر این است که از این به بعد از این نوع قالبها بیشتر در سایت قرار دهیم.

یکی از شبکه های اجتماعی بزرگ اینستاگرام می باشد که امروزه جایی برای کسب و کار وفعالیتهای بزرگ شده است ،یکی از راههای بسیار مفید در تبلیغات اینستاگرام وجود بنرهای تبلیغاتی جذاب می باشد که روز به روز بیشتر مورد توجه مردم قرار میگیرد .

برای تبلیغات گسترده و جذاب باید بنرهای مخصوص تهیه کرده و در محیط اینترنت پخش کرد. این کار برای کسانی که با فتوشاپ آشنا هستند بوسیله طرحهای لایه باز بسیار آسان است و در عرض چند دقیقه میتوانید ایده خود را براحتی در طرحهای لایه باز آماده کنند.

خوبی طرحهای لایه باز در این است که قالبهای آماده را برای هرمحیطی و برای هر کسب و کاری و به دفعات فراوان میشود استفاده کرد.

در این پست مجموعه 5 قالب آماده بنر تبلیغاتی اینستاگرام Instagram Template Banners در فرمت PSD لایه باز مناسب برای مشاغل مختلف را برای شما آماده دانلود کرده ایم.

طراحی زیبا و مدرن این بنرهای تبلیغاتی آماده Instagram باعث جلب توجه بینندگان خواهد شد.

مشخصات :

  • 5 قالب آماده بنر تبلیغاتی اینستاگرام
  • فرمت PSD لایه باز
  • مناسب برای انواع مشاغل


مبلغ واقعی 10,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 627

برچسب های مهم

تهران

توجه: چنانچه هرگونه مشکلی در دانلود فایلهای خریداری شده و یا هرگونه سوالی داشتید لطفا از طریق ایمیل اعلام شده ارتباط برقرار نمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما