رانیکا دنیایی زیبا با طرح های خلاقانه

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 51249

مجموعه ایده های طراحی لوگو


مجموعه ایده های طراحی لوگو

 

لوگو یا نشانه نمادیست برای بیان کردن یک عبارت یا القا نمودن یک مفهوم. آرم ها چیزی شبیه امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه ای است که آرم متعلق به آن است، می باشد. آرم ها در هر جایی که حضور آن موسسه یا شخص یا رویداد صاحب آرم در آن وجود دارد ثبت می گردد و نشاندهنده رد برجای مانده از او در آنجا است.

همیشه اولین نگاه بیشترین تاثیر را در مشتری خواهد داشت.اینکه چقدر دید یک فرد درنگاه اول به سایت شما مثبت باشد بزرگترین برگ برنده شما خواهد بود. لوگو درواقع چهره‌ی برند کاری شما است؛همانقدر که به ظاهر فردی و دکوراسیون محیط کار اهمیت میدهید ،لوگو نیز در ذهن کاربر تداعی وجهه شرکت شمارا دارد.

به همین دلیل طراحی خوب لوگو، جنبه ی استراتژی بازاریابی هر کسب و کار را تشکیل می دهد. لوگوها از طریق ارائه مفهوم یا موضوعی خاصی و یا با تایپوگرافی یک کلمه طراحی می‌شوند و هدف اصلی آن شناسایی و به یاد سپاری بهتر کسب وکار شما برای مشتری است.

مجموعه ایده های طراحی لوگو شامل بیش از 200لوگوی ایرانی میباشد که صرفا برای ایده گرفتن جمع آوری شده است .مجموعه ای ارزشمند که میتوانید با مطالعه و دیدن این مجموعه ایده های فراوانی برای طرح خود بیابید .این مجموعه ادامه دار میباشدو درآینده نزدیک مجموعه های دیگری توسط تیم رانیکا ارائه میشود .


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 386

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران

توجه: چنانچه هرگونه مشکلی در دانلود فایلهای خریداری شده و یا هرگونه سوالی داشتید لطفا از طریق ایمیل اعلام شده ارتباط برقرار نمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما