رانیکا دنیایی زیبا با طرح های خلاقانه

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 17
  • بازدید کل : 50210

قالب آماده بروشور پارت2


قالب آماده بروشور پارت2

طرح بروشور خلاقانه

بروشور، یکی از رایج ترین تبلیغات در بین دارندگان مشاغل مختلف است که در قطع ها و انواع مختلفی طراحی و چاپ می شوند. هر ساله میلیون ها عدد از این نوع کالای تبلیغاتی، در سراسر جهان تولید می شود و این در حالیست که تنها تعداد اندکی از آن ها، مصرف کننده را راغب می کند آن بروشور را پیش خودش نگه دارد. باقی آن ها، سرنوشتشان کف خیابان و سطل زباله است.

پیش از بررسی کیفیت و کاربرد این کالای تبلیغاتی، یک جمله کلی باید گفته شود. آن هم این که شما تنها در صورتی می توانید یک تبلیغ بهینه و پر بازده داشته باشید که مشخصات و تعریف دقیق وسایل تبلیغاتی خود را بدانید.

بروشور (Brochure) وسیله ای است برای بیان توضیحات کامل یک محصول و نحوه استفاده از آن. به همین دلیل است که به آن، کالانما هم گفته می شود. زیرا یک کالای خاص را به صورت کامل تشریح می کند و یک کاربر پس از خواندن بروشور محصول، می تواند از آن محصول استفاده کند. تولید کننده ی یک محصول، باید برای محصولش شیوه استفاده از آن محصول را چاپ کند.

معرفی و درج اطلاعات استفاده از محصول، مهم ترین پارامتر یک بروشور است. این همان تفاوت بروشور و كاتالوگ است. شما در بروشور، در مورد یک محصول خاص صحبت می کنید ولی در یک کاتالوگ، مجموعه محصولات یک شرکت یا کمپانی، معرفی می شود. اگرچه امروز انواع محصولات تبلیغی و گرافیکی به صورت اینترنتی و غیر چاپی نیز منتشر می شوند، اما چاپ کاغذی، موجب دسترسی بیشتر و سهل الوصولی آن می شود. بروشورها بر خلاف کاتالوگ ها حجم کمتر و ظاهر ساده تری دارند.

 

بروشورها در اندازه های مختلف و با سلیقه سفارش دهنده طراحی و چاپ می شوند. آنها اغلب ارزان هستند و تیراژ بالایی دارند، زیرا قرار است که در میان مصرف کنندگان بیشماری توزیع شوند و معمولا بر روی کاغذی با گرم پایین چاپ می شوند تا هم ارزانتر باشند و هم خواندن آن ها برای مصرف کننده ساده تر باشد.

درطراحی بروشور دست طراح برای تعداد صفحات باز است و از این منظر او می تواند انواع اطلاعات را به همراه تصویر در کنار هم و بدون نگرانی از شلوغی صفحه بیاورد. از طرف دیگر چون هر بروشور مخصوص یک محصول خاص می باشد، به همین دلیل از لحاظ طراحی، کمتر در رقابت با بقیه طراحی ها است

بروشور قابل حمل

از دیگر نکات مثبت این شیوه تبلیغات، این است که مخاطب می تواند آن را همراه خود ببرد و در فرصتی مناسب بخواند( برخلاف پوستر یا بنر که باید در یک مکان نصب شود). از آنجا که بروشور در حکم یک نقشه راهنما در ارتباط با یک موضوع مشخص است، دقت مخاطب نسبت به مطالب منعکس شده در آن نیز بیشتر خواهد بود. در عین حال با توجه به کم حوصلگی مخاطبان، بیشتر برای کالاهای مصرفی و موضوعات خدمات ضروری می تواند پاسخگو باشد.

در این پکیج 5 نمونه از بروشورهای ساده با فرمت psd آماده کرده ایم که به صورت کاملا لایه باز میباشد و شما به راحتی میتوانید با تغییر عکس ،رنگ ،و متن به بروشور دلخواه خود دست پیدا کنید .


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 975

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران

توجه: چنانچه هرگونه مشکلی در دانلود فایلهای خریداری شده و یا هرگونه سوالی داشتید لطفا از طریق ایمیل اعلام شده ارتباط برقرار نمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما